Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wesoly
Swieżak
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:47, 15 Mar 2010 Temat postu: lvl i hity |
|
|
Poziom ma wpływ na obrażenia zadawane runami i czarami spontanicznymi, więc dlaczego nie miałby mieć wpływu na ciosy rycerzy i paladynów? Gdzie równouprawnienie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
props
Administrator
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:24, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Poziom ma bardzo mały wpływ na uderzenia zadawane przez czar/runę (dotyczy to wszystkich profesji)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eddi
Kierownik Zadymy
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 15:29, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Posiadam 99 skill axe i bron ktora ma 55 atk i srednio moje hity ledwo dochodza do 300
(na 30 hitow 200+ wychodzi 1 za 300)
Na rl tibii posiadam postac ktora ma 88 sworda i 49 atk bron i hity wchodza wieksze niz tutaj, cos jest nie tak?
LVL powinien miec wplyw na wysokosc zadawanych uderzen
A skill na czestosc powtarzania sie tych gornych granic uderzenia
(jesli chodzi o rycerzy / pallow )
A co do magow to przede wszystkim mlvl powinien wplywac na ich
Czerwony kolor jest zajęty przez administrację
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Eddi dnia Pią 15:29, 19 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
props
Administrator
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 2:04, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Podniosłem danmage odpowiadające za lvl. Jak teraz wyglądają u was hity ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|